Klient, który zawarł z przedsiębiorcą umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia otrzymania rzeczy. Oświadczenie można przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej, drogą elektroniczną lub poprzez złożenie pisemnego oświadczenia osobiście w siedzibie firmy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie o odstąpieniu można przesłać nam drogą elektroniczną wypełniającoświadczenie na stronie sklepu.Nie ogranicza to uprawnienia Klienta do złożenia jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy
Klient zobowiązany jest odesłać towar wraz z paragonem lub fakturą, należy to zrobić niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu. Towar dobrze zabezpieczony należy odesłać na własny kosztpod adres: Sklep Internetowy Amaya Moda, 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19
Sprzedawca gwarantuje zwrot wartości zwróconego towaru na podane konto. W przypadku zwrotu całości zamówienia możliwy jest zwrot kosztów dostawy równy najtańszemu, zwykłemu sposobowi dostarczenia, jaki oferujemy w sklepie (kwota 8,56zł) Zwrot kosztów dostawy nie obowiązuje gdy przesyłka ze strony sklepu była darmowa. Sprzedawca dokona zwrotu należnych płatności w terminie 14 dni od daty otrzymania towarów z powrotem, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient; chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Zwroty przyjmujemy jeżeli odesłany towar pozostał w stanie niezmienionym i zawiera etykiety firmowe, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany produkt musi być kompletny. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedawca ma prawo odliczyć kwotę amortyzacji za użytkowanie towaru
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku:
kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na specjalne zamówienie, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
umowy zawartej w drodze aukcji publicznej (licytacja)
dla świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą
jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
Reklamacje i rękojmia
Wszystkie towary sprzedawane poprzez stronę www.amaya-moda.pl są nowe, wolne od wad oraz objęte gwarancją jakości przez producenta przez okres jednego roku od dnia kiedy rzecz została kupującemu wydana. Firma Krawiecka Finezja zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad lub wymiany towaru na niewadliwy.
W przypadku zaginięcia przesyłki, niedostarczenia jej lub uszkodzenia czy zniszczenia przesyłki w trakcje dostawy przez Przewoźnika, prosimy o natychmiastowy kontakt tel. 510 737 059. Po otrzymaniu wiadomości sklep niezwłocznie wyjaśni sytuację lub prześle nowy egzemplarz w celu finalizacji zamówienia. W przypadku uszkodzenia przesyłki prosimy o zrobienie zdjęć, które będą podstawą reklamacji złożonej przez sklep do przewoźnika.
W przypadku stwierdzenia wady reklamacje należy składać w formie pisemnej, przedstawiając powód i własne zdanie w tej sprawie. Aby przyspieszyć rozwiązanie sytuacji proszę powiadomić sklep o reklamacji mailem lub telefonicznie. Zgłoszenie reklamacji można przesłać nam droga mailową wypełniając formularz reklamacji na stronie sklepu
Towar reklamowany należy przesłać pod adres: Firma Krawiecka FINEZJA 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19, wraz z formularzem reklamacyjnym, prosimy o dołączenie kopii dowodu zakupu.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. W przypadku gdy towar okazał się wadliwy, niezgodny z zamówieniem lub został uszkodzony w czasie transportu reklamacja będzie zasadna. Kupujący otrzyma naprawiony lub nowy egzemplarz, ewentualnie zwrot kosztów na numer konta podany w piśmie reklamacyjnym
Wymiana towaru
Jeśli zakup okazał się nietrafiony, np. ma niewłaściwy rozmiar lub Klientka chciałaby inny kolor - możliwa jest wymiana na inny produkt ze sklepu, pod warunkiem, że towar nie był jeszcze używany oraz posiada oryginalną metkę. Należy skontaktować się z nami telefonicznie 510 737 059 lub e-mailem pod adres sklep@amaya-moda.pl
Koszty wysyłek związane z wymianą produktu na inny pokrywa Kupujący, należy przesłać zwracany towar wraz z dokumentem sprzedaży, na własny koszt oraz opłacić powtórną wysyłkę. Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych do sklepu, nadanych za pobraniem.
Jeżeli wymiana wynikł z powodu pomyłki ze strony sklepu lub wad fabrycznych produktu (uzasadniona reklamacja), sklep pokryje wszelkie koszty związane z wymianą i postara się zrekompensować wynikłe niedogodności.
Adres dla przesyłek wymiana/ zwrot : Sklep Internetowy Amaya Moda, 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19
Dla Państwa wygody przygotowaliśmy gotowe formularze, które można wypełnić bezpośrednio na stronie sklepu ww.amaya-moda.pl i przesłać nam drogą elektroniczną: