wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Procedura reklamacji

Procedura reklamacji

Reklamacje
  1. W przypadku stwierdzenia wady towaru a także w przypadku uszkodzenia, zniszczenia czy zaginięcia przesyłki, reklamację należy składać w formie pisemnej, przedstawiając powód i własne  roszczenia w tej sprawie. Należy powiadomić nas e-mailem: sklep@amaya-moda.pl lub telefonicznie 510 737 059.
  2. Wszystkie towary sprzedawane poprzez stronę www.amaya-moda.pl są nowe, wolne od wad oraz objęte gwarancją producenta. udzieloną kupującemu na okres jednego roku od dnia kiedy rzecz została kupującemu wydana. W ramach udzielonej gwarancji producent, Firma Krawiecka Finezja, Iwona Bukowska, działająca na terenie Rzeczypospolitej, pod adresem: 94-247 Łódź ul. Solec 24/26. zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych wad (nieodpłatnej naprawy) lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
  3. W przypadku, gdyby towar okazał się wadliwy, Konsument jest zobowiązany poinformować o tym Sklep przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia wady i dwóch lat od momentu zakupu. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady
  4. Klienci, którzy złożyli w sklepie zamówienie on-line, po zalogowaniu się na swoje konto mają możliwość zgłoszenia reklamacji do złożonego zamówienia ( po wejściu w Panel Klienta)  Taka możliwość dotyczy tylko Klientów którzy zarejestrowali konto. Klienci którzy złożyli zamówienie przez stronę www bez rejestracji lub telefonicznie nie mogą skorzystać z takiej formy napisania reklamacji, mogą natomiast przesłać zgłoszenie reklamacyjne, wypełniając formularz na stronie sklepu.
  5. Towar reklamowany należy przesłać pod adres: Firma Krawiecka FINEZJA 94-247 Łódź ul. Solec 24/26. Odsyłając przedmiot w ramach reklamacji, kupujący powinien odpowiednio go zabezpieczyć przed zniszczeniem. Z reguły nie oznacza to konieczności odesłania go w oryginalnym opakowaniu. Kupujący nie musi również dołączać do przesyłki paragonu.
  6. Po otrzymaniu zgłoszenia, ciągu 24 godzin w dni robocze skontaktujemy się z Państwem i poinformujemy o ustaleniach w sprawie. W przypadku, gdyby wyjaśnienie zgłoszenie wymagało podjęcia dodatkowych czynności wyjaśniających, poinformujemy Państwa o zarejestrowaniu reklamacji i numerze sprawy.
  7.  Klient ma prawo zażądać doprowadzenia Towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta która weszła w życie dnia 25 grudnia 2014r. Kupujący może także zażądać obniżenia ceny towaru lub zwrotu pieniędzy bez konieczności uprzedniego oddania rzeczy do naprawy czy jej wymiany. Sklep może jednak odmówić zwrotu pieniędzy i zaoferować naprawę lub wymianę towaru na wolny od wad. Dopiero po ponownej reklamacji Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić pieniądze.
  8. Termin rozpatrzenia reklamacji trwa 14 dni. Jeśli właściciel sklepu uzna reklamację wynikającą z niezgodności towaru z umową lub rękojmi, sklep pokryje koszty przesyłki. Jeżeli kupujący sam zapłacił za odesłanie towaru, zwrócimy mu wszystkie poniesione koszty. 
  9. Każda reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep możliwie jak najszybciej, maksymalnie w ciągu 14 dni. Odpowiedź zostanie wysłana do Klienta listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej.W przypadku nieuznania reklamacji, sklep w ciągu 12 miesięcy od dostarczenia towaru to ma obowiązek udowodnienia, że wada powstała z winy kupującego.

Przejdź do strony głównej

Wyprzedaż w sklepie

12345
Aukcje_allegro
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu