wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin

Regulamin

 
Regulamin sklepu internetowego amaya-moda.pl
 
 
Informacje o firmie

1. Właścicielem sklepu internetowego amaya-moda.pl jest:

            Firma Krawiecka FINEZJA Iwona Bukowska

            Działająca pod adresem: 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19

            Posługująca się numerem: NIP 947-119-09-96

REGON 471991804

      Wpisana do Ewidencji Gospodarczej pod nr: 76427
      Prowadzonej przez: Prezydenta Miasta Łodzi.

      Nr PKD 14.11.Z -14.14.Z; 14.19.Z; 47.71.Z; 47.91.Z

        Podmiot zwolniony z podatku VAT na podstawie Art 113 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług

 
Zasady dokonywania zakupów

2. Oferta sklepu internetowego amaya-moda.pl stanowi zaproszenie do zawarcia umowy. Klient składając zamówienie, składa ofertę kupna wybranego towaru na warunkach podanych w opisie. Do złożenia zamówienia przez stronę www.amaya-moda.pl nie jest konieczna rejestracja konta w sklepie.

3. Sprzedającym towary na stronie www.amaya-moda.pl jest Firma Krawiecka Finezja działająca pod adresem 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19. Klientem jest konsument który dokonuje zamówienia zgodnie z niniejszym regulaminem. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą
.

4. Sklep internetowy amaya-moda.pl przyjmuje zamówienia poprzez stronę WWW, mailowo oraz telefonicznie. Po złożeniu zamówienia sklep przesyła do Klienta potwierdzenie zamówienia drogą mailową. Jego akceptacja oznacza zgodę na zawarcie umowy sprzedaży na warunkach opisanych w niniejszym regulaminie.

5. Zamówienia składane za pośrednictwem sieci internetowej przyjmowane są przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Adres mailowy pod który można składać zamówienia to sklep@amaya-moda.pl. Sklep przesyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji na podany adres mailowy kupującego.

6. Zamówienia składane telefonicznie przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00, pod nr tel. 510 737 059 (koszty połączenia według taryfy danego operatora). Sklep przesyła potwierdzenie zawarcia umowy na odległość przez kupującego na trwałym nośniku, utrwalone na papierze lub za zgodą Klienta wiadomością e-mail, najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy lub przed rozpoczęciem świadczenia usługi.

7. Do złożenia zamówienia poprzez stronę WWW niezbędne jest podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu.

Realizacja zamówienia

8. W naszym sklepie możliwy jest zakup tylko tych towarów, które posiadamy na magazynie. Jeżeli zainteresuje Państwa produkt niedostępny w danej chwili, prosimy o kontakt mailowy.

9. Na łączny czas oczekiwania na otrzymanie zamówionych towarów (czas dostawy) składa sie czas realizacji zamówienia (czyli przygotowania wysyłki przez Sprzedającego) oraz czas dostarczenia paczki przez Przewoźnika pod wskazany adres. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji, do momentu przekazania przesyłki z zamówieniem Przewoźnikowi i wynosi maksymalnie 14 dni roboczych.

10.
Wysyłka towaru realizowana jest w ciągu 1-5 dni od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie,  a w przypadku wybrania płatności za pobraniem, od momentu potwierdzenia zamówienia przez sklep. Jeśli zakupiony towar będzie niedostępny, możliwa jest zamiana na inny towar w podobnej cenie. W przypadku produktów indywidualnych, niestandardowych wykonanych wg, wskazówek Klienta wysyłka realizowana jest zazwyczaj w ciągu 7dni, jednak nie później niż 14 dni od dokonania przedpłaty. Nie ma możliwości wysyłki indywidualnych zamówień za pobraniem.

11. Do każdej przesyłki dołączone jest potwierdzenie złożenia zamówienia oraz paragon lub faktura. Dokumenty te określają warunki zakupu oraz upoważniają do reklamacji lub zwrotu towaru.

12. Koszty przesyłki zamówionego towaru pokrywa kupującyKoszt przesyłki uzależniony jest od wielkości zamówienia oraz wybranej opcji płatności (przelew, za pobraniem). W przypadku płatności za pobraniem kupujący musi uiścić dodatkową opłatę za formę płatności, uzależnioną od Przewoźnika.

13. Przy zamówieniach detalicznych o wartości powyżej 150,00 zł towar wysyłamy na koszt sklepu. Szczegóły dotyczące dostawy zamówienia oraz cennik wysyłek zawarte są na stronie internetowej sklepu w zakładce
Formy Dostawy

14. Zakupione towary można odebrać osobiście w siedzibie firmy: Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19 lub zamówić dostawę do domu. Odbiór osobisty możliwy jest po ustaleniu terminu spotkania (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-16.00), pod warunkiem dokonania przedpłaty na konto.

15. Towary dostarczane są przez InPost, Pocztę Polską lub Kuriera pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

16. Zamówienia hurtowe realizowane są Pocztą Kurierską.

17. Ceny towarów podane są w polskich złotych PLN (ceny brutto).

18. Dla klientów instytucjonalnych towar oferujemy w cenach hurtowych na zasadzie umowy o współpracy. Oferta handlowa przedstawiona jest na stronie  internetowej sklepu pod adresem
 www.finezja-moda.pl.

19. Kupujący powinien poinformować sklep o chęci otrzymania faktury oraz podać dane, niezbędne do wystawienia dokumentu czyli NIP, dokładny adres, dane firmy.

Płatności

20. Kupujący ma prawo wybrać formę płatności spośród możliwych form płatności proponowanych w formularzu zamówienia, Płatność za zakupy można realizować:

o   Przelewem na konto bankowe

o  Za pomocą systemu płatności elektronicznych Cashbill.pl

o   Opłaty dokonanej przy odbiorze towaru (pobranie)


21. W przypadku wyboru płatności za przedpłatą lub przez system płatności Paynow kupujący powinien dokonać płatności najpóźniej w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia, na wyraźna prośbę kupującego termin ten może być przedłużony do 14 dni. Za termin płatności uważa się moment obciążenia rachunku kupującego. Nieuiszczenie płatności w terminie jest warunkiem rozwiązującym umowę sprzedaży. Dane do przelewu bankowego:


Firma Krawiecka FINEZJA

95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19

PL 18 1140 2004 0000 3502 5442 1870

W tytule płatności należy wpisać nr zamówienia lub nazwę przedmiotu.


22. Wpłaty za transakcje transgraniczne (waluta Euro) należy wpłacać na konto.

Firma Krawiecka FINEZJA

95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19

mBank: 18 1140 2004 0000 3502 5442 1870

SWIFT :BREXPLPWXXX
IBAN: PL 18 1140 2004 0000 3502 5442 1870


23. Sklep amaya-moda.pl współpracuje z systemem Paynow (bramka płatności mBank) zapewniającym szybkie i bezpieczne regulowanie płatności on-line. Kupujący nie ponosi dodatkowych opłat za dokonanie wpłaty przelewem lub kartą kredytową.

Prawo odstąpienia od umowy

24. Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia otrzymania rzeczy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć w formie elektronicznej pod adresem: sklep@amaya-moda.pl, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub osobiście w siedzibie firmy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr.1 do niniejszego regulaminu.. Nie ogranicza to uprawnienia Konsumenta do złożenia jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.

25. W przypadku odstąpienia od umowy klient zobowiązany jest na własny koszt odesłać towar pod adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19. Należy to zrobić niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uznaje się za niezawartą. Sklep dokona zwrotu wszystkich dokonanych przez klienta płatności, czyli wartości towaru oraz kosztów dostawy równych najtańszemu, zwykłemu sposobowi dostarczenia, jaki oferuje w sklepie. Jeżeli klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany w sklepie, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów
Sprzedawca dokona zwrotu dokonanych przez klienta płatności najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy,
 przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy za rzecz oraz kosztów jej wysyłki do czasu otrzymania od klienta towaru lub potwierdzenia jego nadania.

26. Zwroty przyjmujemy jeżeli odesłany towar pozostał w stanie niezmienionym i zawiera etykiety firmowe, chyba że zmiana była niezbędna w zakresie koniecznym do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany produkt musi być kompletny. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedawca ma prawo odliczyć kwotę amortyzacji za użytkowanie towaru.

27. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku:
  1. kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  2. umowy zawartej w drodze aukcji publicznej (licytacja)
  3. dla świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą
  4. jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę na wyraźną prośbę konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy

Reklamacje

28. Wszystkie towary sprzedawane poprzez stronę www.amaya-moda.pl są nowe i wolne od wad. Produkty firmy Finezja objęte  są gwarancją jakości producenta udzieloną kupującemu na okres jednego roku od dnia kiedy rzecz została kupującemu wydana. W ramach udzielonej gwarancji producent, Firma Krawiecka Finezja, Iwona Bukowska, działająca na terenie Rzeczypospolitej, pod adresem: 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19.
zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych wad (nieodpłatnej naprawy) lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad.

29. Gwarant zobowiązuje się wykonać swoje obowiązki niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego przez klienta. W przypadku usunięcia przez producenta istotnej wady tkwiącej w towarze, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dokonania naprawy. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej na podstawie ustawy z 23 kwietnia 1964 r Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zmianami)

30. Gwarancja obejmuje wady fizyczne tkwiące w sprzedanej rzeczy, zmniejszające wartość użytkową i estetyczną przedmiotu czyli obejmuje błędy w szyciu, wykryte defekty w materiale, sprucie czy pęknięcie szwów.  Gwarancja nie obejmuje wady powstałej z winy kupującego w wyniku nieprawidłowego użytkowania lub nieprawidłowej konserwacji wyrobu, niezgodnego ze wskazówkami na wewnętrznej metce (zbyt wysoka temperatura prania czy prasowania, czyszczenie chemiczne i chlorowanie, stosowanie odplamiaczy).

31. W przypadku stwierdzenia wady reklamację należy składać w formie pisemnej, przedstawiając powód i własne  roszczenia w tej sprawie. Towar reklamowany należy przesłać pod adres: Firma Krawiecka FINEZJA 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19 wraz z formularzem reklamacyjnym oraz kopią dowodu zakupu. Aby przyspieszyć rozwiązanie sytuacji proszę powiadomić sklep o reklamacji mailem lub telefonicznie. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.

32. Kupujący może zażądać obniżenia ceny towaru lub zwrotu pieniędzy bez konieczności uprzedniego oddania rzeczy do naprawy czy jej wymiany. Sklep może odmówić zwrotu pieniędzy i zaoferować naprawę lub wymianę towaru na wolny od wad. Dopiero po ponownej reklamacji Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić pieniądze.


33. W przypadku gdy towar okazał się niezgodny z umową Konsument jest zobowiązany poinformować o tym Sklep przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia wady i dwóch lat od momentu zakupu. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Klient może żądać doprowadzenia Towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.

Bezpieczeństwo danych osobowych

34. Administratorem danych osobowych gromadzonych przez sklep www.amaya-moda.pl jest Iwona Bukowska prowadząca działalność gospodarcza pod firmą Firma Krawiecka „FINEZJA” Iwona Bukowska 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19.

35. Udostępnienie danych przez klienta jest dobrowolne, klient posiadający konto w sklepie www.amaya-moda.pl ma prawo dostępu do swoich danych w celu ich kontroli lub weryfikacji. Dane osobowe pobierane przez sklep wykorzystywane są tylko i wyłącznie do celów związanych z realizacją zamówienia. Sklep ma możliwość przesyłania informacji marketingowych oraz newsletterów, jednak tylko za wyraźna zgodą Klienta.

36. Baza danych osobowych gromadzona przez Iwonę Bukowską prowadząca działalność pod firmą Firma Krawiecka „FINEZJA” została zarejestrowana w GIODO pod numerem 100784

37. Formularz zamówienia i przyjęcia do realizacji są przechowywane w formie elektronicznej i zostaną udostępnione do wglądu na żądanie kupującego. Dane są zabezpieczane w sposób opisany na stronie internetowej, w szczególności w ramach Polityki Bezpieczeństwa

38. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, każdy Klient ma prawo do wglądu i edycji swoich danych, ma także prawo wystąpienia w formie pisemnej do Administratora danych o usunięcie swoich danych osobowych.

Rozstrzyganie sporów

39. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

40. W przypadku niezadowolenia z towaru lub obsługi, Klienta ma prawo do wniesienia skargi do sklepu korzystając z dostępnych środków kontaktu.

41. W przypadku nierozstrzygnięcia sporu bezpośrednio ze sklepem, Klient ma prawo do wniesienia skargi, do organu wskazanego przez Sklep, który rozstrzyga spory w drodze pozasądowej.

42. Skorzystanie przez Klienta z organu postępowania pozasądowego, nie pozbawia go prawa dochodzenia swoich praw na drodze sądowej

Załącznik nr 1

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Firma Krawiecka Finezja Iwona Bukowska

   94-247 Łódź, ul. Solec 24/26

   sklep@amaya-moda.pl tel. kom. 510 737 059


–Ja (................................................................*) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących

rzeczy(.................................................................................................*)

– Data zawarcia umowy (........................*) /data odbioru ( ......................*)

– Imię i nazwisko klienta

– Adres klienta

– Podpis klienta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data


( *) Wypełnić dokładnie pola zaznaczone gwiazdką


Przejdź do strony głównej

Wyprzedaż w sklepie

12345
Aukcje_allegro
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu