Działająca pod adresem: 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19
Posługująca się numerem: NIP 947-119-09-96
Wpisana do Ewidencji Gospodarczej pod nr: 76427
Prowadzonej przez: Prezydenta Miasta Łodzi.
Nr PKD 14.11.Z -14.14.Z; 14.19.Z; 47.71.Z; 47.91.Z
Podmiot zwolniony z podatku VAT na podstawie Art 113 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług
Realizacja zamówienia
8. W naszym sklepie możliwy jest zakup tylko tych towarów, które posiadamy na magazynie. Jeżeli zainteresuje Państwa produkt niedostępny w danej chwili, prosimy o kontakt mailowy.
9. Na łączny czas oczekiwania na otrzymanie zamówionych towarów (czas dostawy) składa sie czas realizacji zamówienia (czyli przygotowania wysyłki przez Sprzedającego) oraz czas dostarczenia paczki przez Przewoźnika pod wskazany adres. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji, do momentu przekazania przesyłki z zamówieniem Przewoźnikowi i wynosi maksymalnie 14 dni roboczych.
10. Wysyłka towaru realizowana jest w ciągu 1-5 dni od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, a w przypadku wybrania płatności za pobraniem, od momentu potwierdzenia zamówienia przez sklep. Jeśli zakupiony towar będzie niedostępny, możliwa jest zamiana na inny towar w podobnej cenie. W przypadku produktów indywidualnych, niestandardowych wykonanych wg, wskazówek Klienta wysyłka realizowana jest zazwyczaj w ciągu 7dni, jednak nie później niż 14 dni od dokonania przedpłaty. Nie ma możliwości wysyłki indywidualnych zamówień za pobraniem.
11. Do każdej przesyłki dołączone jest potwierdzenie złożenia zamówienia oraz paragon lub faktura. Dokumenty te określają warunki zakupu oraz upoważniają do reklamacji lub zwrotu towaru.
12. Koszty przesyłki zamówionego towaru pokrywa kupujący. Koszt przesyłki uzależniony jest od wielkości zamówienia oraz wybranej opcji płatności (przelew, za pobraniem). W przypadku płatności za pobraniem kupujący musi uiścić dodatkową opłatę za formę płatności, uzależnioną od Przewoźnika.
13. Przy zamówieniach detalicznych o wartości powyżej 150,00 zł towar wysyłamy na koszt sklepu. Szczegóły dotyczące dostawy zamówienia oraz cennik wysyłek zawarte są na stronie internetowej sklepu w zakładce Formy Dostawy
14. Zakupione towary można odebrać osobiście w siedzibie firmy: Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19 lub zamówić dostawę do domu. Odbiór osobisty możliwy jest po ustaleniu terminu spotkania (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-16.00), pod warunkiem dokonania przedpłaty na konto.
15. Towary dostarczane są przez InPost, Pocztę Polską lub Kuriera pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
16. Zamówienia hurtowe realizowane są Pocztą Kurierską.
17. Ceny towarów podane są w polskich złotych PLN (ceny brutto).
18. Dla klientów instytucjonalnych towar oferujemy w cenach hurtowych na zasadzie umowy o współpracy. Oferta handlowa przedstawiona jest na stronie internetowej sklepu pod adresem www.finezja-moda.pl.
19. Kupujący powinien poinformować sklep o chęci otrzymania faktury oraz podać dane, niezbędne do wystawienia dokumentu czyli NIP, dokładny adres, dane firmy.
o Przelewem na konto bankowe
o Za pomocą systemu płatności elektronicznych Cashbill.pl
o Opłaty dokonanej przy odbiorze towaru (pobranie)
Firma Krawiecka FINEZJA
95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19
PL 18 1140 2004 0000 3502 5442 1870
W tytule płatności należy wpisać nr zamówienia lub nazwę przedmiotu.
Firma Krawiecka FINEZJA
95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19
mBank: 18 1140 2004 0000 3502 5442 1870
SWIFT :BREXPLPWXXX
IBAN: PL 18 1140 2004 0000 3502 5442 1870
Reklamacje
28. Wszystkie towary sprzedawane poprzez stronę www.amaya-moda.pl są nowe i wolne od wad. Produkty firmy Finezja objęte są gwarancją jakości producenta udzieloną kupującemu na okres jednego roku od dnia kiedy rzecz została kupującemu wydana. W ramach udzielonej gwarancji producent, Firma Krawiecka Finezja, Iwona Bukowska, działająca na terenie Rzeczypospolitej, pod adresem: 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19. zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych wad (nieodpłatnej naprawy) lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
29. Gwarant zobowiązuje się wykonać swoje obowiązki niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego przez klienta. W przypadku usunięcia przez producenta istotnej wady tkwiącej w towarze, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dokonania naprawy. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej na podstawie ustawy z 23 kwietnia 1964 r Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zmianami)
30. Gwarancja obejmuje wady fizyczne tkwiące w sprzedanej rzeczy, zmniejszające wartość użytkową i estetyczną przedmiotu czyli obejmuje błędy w szyciu, wykryte defekty w materiale, sprucie czy pęknięcie szwów. Gwarancja nie obejmuje wady powstałej z winy kupującego w wyniku nieprawidłowego użytkowania lub nieprawidłowej konserwacji wyrobu, niezgodnego ze wskazówkami na wewnętrznej metce (zbyt wysoka temperatura prania czy prasowania, czyszczenie chemiczne i chlorowanie, stosowanie odplamiaczy).
31. W przypadku stwierdzenia wady reklamację należy składać w formie pisemnej, przedstawiając powód i własne roszczenia w tej sprawie. Towar reklamowany należy przesłać pod adres: Firma Krawiecka FINEZJA 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19 wraz z formularzem reklamacyjnym oraz kopią dowodu zakupu. Aby przyspieszyć rozwiązanie sytuacji proszę powiadomić sklep o reklamacji mailem lub telefonicznie. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
32. Kupujący może zażądać obniżenia ceny towaru lub zwrotu pieniędzy bez konieczności uprzedniego oddania rzeczy do naprawy czy jej wymiany. Sklep może odmówić zwrotu pieniędzy i zaoferować naprawę lub wymianę towaru na wolny od wad. Dopiero po ponownej reklamacji Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić pieniądze.
33. W przypadku gdy towar okazał się niezgodny z umową Konsument jest zobowiązany poinformować o tym Sklep przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia wady i dwóch lat od momentu zakupu. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Klient może żądać doprowadzenia Towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
Bezpieczeństwo danych osobowych
34. Administratorem danych osobowych gromadzonych przez sklep www.amaya-moda.pl jest Iwona Bukowska prowadząca działalność gospodarcza pod firmą Firma Krawiecka „FINEZJA” Iwona Bukowska 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Ogrodowa 19.
35. Udostępnienie danych przez klienta jest dobrowolne, klient posiadający konto w sklepie www.amaya-moda.pl ma prawo dostępu do swoich danych w celu ich kontroli lub weryfikacji. Dane osobowe pobierane przez sklep wykorzystywane są tylko i wyłącznie do celów związanych z realizacją zamówienia. Sklep ma możliwość przesyłania informacji marketingowych oraz newsletterów, jednak tylko za wyraźna zgodą Klienta.
36. Baza danych osobowych gromadzona przez Iwonę Bukowską prowadząca działalność pod firmą Firma Krawiecka „FINEZJA” została zarejestrowana w GIODO pod numerem 100784
37. Formularz zamówienia i przyjęcia do realizacji są przechowywane w formie elektronicznej i zostaną udostępnione do wglądu na żądanie kupującego. Dane są zabezpieczane w sposób opisany na stronie internetowej, w szczególności w ramach Polityki Bezpieczeństwa
38. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, każdy Klient ma prawo do wglądu i edycji swoich danych, ma także prawo wystąpienia w formie pisemnej do Administratora danych o usunięcie swoich danych osobowych.
Rozstrzyganie sporów
39. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
40. W przypadku niezadowolenia z towaru lub obsługi, Klienta ma prawo do wniesienia skargi do sklepu korzystając z dostępnych środków kontaktu.
41. W przypadku nierozstrzygnięcia sporu bezpośrednio ze sklepem, Klient ma prawo do wniesienia skargi, do organu wskazanego przez Sklep, który rozstrzyga spory w drodze pozasądowej.
42. Skorzystanie przez Klienta z organu postępowania pozasądowego, nie pozbawia go prawa dochodzenia swoich praw na drodze sądowej
Załącznik nr 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Firma Krawiecka Finezja Iwona Bukowska
94-247 Łódź, ul. Solec 24/26
sklep@amaya-moda.pl tel. kom. 510 737 059
–Ja (................................................................*) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących
rzeczy(.................................................................................................*)
– Data zawarcia umowy (........................*) /data odbioru ( ......................*)
– Imię i nazwisko klienta
– Adres klienta
– Podpis klienta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
( *) Wypełnić dokładnie pola zaznaczone gwiazdką