Regulamin dotyczący współpracy hurtowej
Informacje o firmie
Właścicielem sklepu internetowego www.amaya-moda.pl oraz producentem sprzedawanej w nim odzieży damskiej jest:
Iwona Bukowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą
Firma Krawiecka FINEZJA Iwona Bukowska
działająca pod adresem: 94-247 Łódź ul. Solec 24/26,
posługująca się numerem: NIP 947-119-09-96, REGON 471991804,
wpisana do Ewidencji Gospodarczej pod nr: 76427, prowadzonej przez: Prezydenta Miasta Łodzi
Nr PKD 14.11.Z -14.14.Z; 14.19.Z; 47.71.Z; 47.91.Z
Podmiot zwolniony z podatku VAT na podstawie Art. 113 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług.
Zasady dokonywania zakupów
Regulamin ma zastosowanie wyłącznie do sprzedaży między przedsiębiorcami (tzw. obrót b2b).
Przez Klienta rozumie się każdy podmiot niebędący konsumentem składający zamówienie w sklepie internetowym amaya-moda.pl
Sprzedającym towary na stronie www.amaya-moda.pl jest Iwona Bukowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Firma Krawiecka FINEZJA Iwona Bukowska (dalej zwana także: Sklep internetowy).
Oferta sklepu internetowego www.amaya-moda.pl stanowi zaproszenie do zawarcia umowy. Klient składając zamówienie, składa ofertę kupna wybranego towaru na warunkach podanych w opisie.
Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę WWW, mailowo oraz telefonicznie. Po złożeniu zamówienia sklep przesyła do Klienta potwierdzenie zamówienia drogą mailową. Jego akceptacja oznacza zgodę na zawarcie umowy sprzedaży na warunkach opisanych w niniejszym regulaminie.
Zamówienia składane za pośrednictwem sieci internetowej przyjmowane są przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Adres mailowy, pod który można składać zamówienia to sklep@amaya-moda.pl. Sklep przesyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji na podany adres mailowy kupującego.
Zamówienia składane telefonicznie przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00, pod nr tel. 510 737 059 (koszty połączenia według taryfy danego operatora). Sklep internetowy przesyła potwierdzenie zawarcia umowy na odległość przez Klienta na trwałym nośniku w formie wiadomości e-mail najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy lub przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
Do złożenia zamówienia poprzez stronę WWW niezbędne jest posiadanie i podanie konta pocztowego oraz podanie numeru telefonu.
Realizacja zamówienia
W Sklepie internetowym możliwy jest zakup towarów, które posiadamy na magazynie oraz towarów na zamówienie (minimalne zamówienie 300 PLN). Jeżeli zainteresuje Państwa produkt niedostępny w danej chwili, prosimy o kontakt mailowy.
Na łączny czas oczekiwania na otrzymanie zamówionych towarów (czas dostawy) składa się czas realizacji zamówienia (czyli przygotowania wysyłki przez Sprzedającego) oraz czas dostarczenia paczki przez Przewoźnika pod wskazany adres. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji, do momentu przekazania przesyłki z zamówieniem Przewoźnikowi i wynosi maksymalnie 14 dni roboczych.
Wysyłka towaru realizowana jest w ciągu 1-7 dni od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, a w przypadku wybrania płatności za pobraniem, od momentu potwierdzenia zamówienia przez Sklep internetowy. Jeśli zakupiony towar będzie niedostępny, możliwa jest zamiana na inny towar w podobnej cenie. W przypadku produktów indywidualnych, niestandardowych wykonanych wg, wskazówek Klienta wysyłka realizowana jest zazwyczaj w ciągu 7-14 dni, jednak nie później niż 14 dni od dokonania przedpłaty. Nie ma możliwości wysyłki indywidualnych zamówień za pobraniem.
Do każdej przesyłki dołączone jest potwierdzenie złożenia zamówienia oraz paragon lub faktura. Dokumenty te określają warunki zakupu oraz upoważniają do ewentualnej wymiany czy reklamacji towaru.
Koszty przesyłki zamówionego towaru pokrywa Klient. Koszt przesyłki uzależniony jest od wielkości zamówienia oraz wybranej opcji płatności (przelew, za pobraniem). W przypadku płatności za pobraniem kupujący musi uiścić dodatkową opłatę za formę płatności, uzależnioną od Przewoźnika.
Szczegóły dotyczące dostawy zamówień oraz cennik wysyłek zawarte są w podsumowaniu zamówienia.
Zakupione towary można odebrać osobiście w siedzibie firmy w Łodzi, ul. Solec 24/26 lub zamówić dostawę do domu. Odbiór osobisty możliwy jest po ustaleniu terminu spotkania (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00), pod warunkiem dokonania przedpłaty na konto.
Towary dostarczane są na terenie Polski przez firmę Kurierską DPD pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
Zamówienia hurtowe do krajów UE realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub DPD
Ceny towarów podane są w polskich złotych PLN (ceny brutto).
Klient powinien poinformować sklep o chęci otrzymania faktury oraz podać dane, niezbędne do wystawienia dokumentu, czyli NIP, dokładny adres, dane firmy.
Płatności
Klient ma prawo wybrać formę płatności spośród możliwych form płatności proponowanych w formularzu zamówienia. Płatność za zakupy można realizować:
- Przelewem na konto bankowe
- Za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (Dotpay, Payeezy lub PayPal)
- Przez opłatę gotówkową dokonaną przy odbiorze towaru (pobranie)
W przypadku wyboru płatności za przedpłatą Klient powinien dokonać płatności najpóźniej w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia, na wyraźną prośbę Klienta termin ten może być przedłużony do 14 dni. Za termin płatności uważa się moment obciążenia rachunku Klienta. Nieuiszczenie płatności w terminie jest warunkiem rozwiązującym umowę sprzedaży. Dane do przelewu bankowego:
Firma Krawiecka FINEZJA Iwona Bukowska
ul. Solec 24/26, 94-247 Łódź
mBank: 18 1140 2004 0000 3502 5442 1870
W tytule płatności należy wpisać nr zamówienia.
Wpłaty za transakcje transgraniczne (waluta Euro) należy wpłacać na konto:
Firma Krawiecka FINEZJA Iwona Bukowska
94-247 Łódź ul. Solec 24/26
mBank: 18 1140 2004 0000 3502 5442 1870
SWIFT : BREXPLPWMBK
IBAN: PL18 1140 2004 0000 3502 5442 1870
Sklep internetowy współpracuje z systemem Dotpay, Payeezy oraz PayPal zapewniającym szybkie i bezpieczne regulowanie płatności on-line. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat za dokonanie wpłaty przelewem lub kartą kredytową przez system płatności elektronicznych.
Wymiana i zwrot
Zwrotów nie przyjmujemy, możliwa jest jednak wymiana 10% zakupionego towaru na inny dostępny aktualnie w sklepie, w terminie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Koszty przesyłek zwrotnych ponosi kupujący.
Wymiana zostanie uwzględniona jeżeli odesłany towar pozostał w stanie niezmienionym i zawiera etykiety firmowe. Zwracany produkt musi być kompletny.
Gwarancja
Na podstawie art. 558 § 1 k.c. odpowiedzialność Sklepu internetowego z tytułu rękojmi wobec Klienta zostaje wyłączona.
Wszystkie towary sprzedawane poprzez Sklep internetowy są nowe, wolne od wad, objęte gwarancją jakości producenta udzieloną Klientowi na okres jednego roku od dnia kiedy rzecz została Klientowi wydana. W ramach udzielonej gwarancji producent – Sklep internetowy działający na terenie Rzeczypospolitej, pod adresem: 94-247 Łódź ul. Solec 24/26. zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych wad (nieodpłatnej naprawy) lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad jeżeli, w ocenie Sklepu internetowego, usunięcie wad nie będzie możliwe lub będzie niosło za sobą zbyt duże koszty dla Sklepu internetowego.
Gwarant zobowiązuje się wykonać swoje obowiązki niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 30 dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez Klienta z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego przez Klienta. W przypadku usunięcia przez Sklep internetowy istotnej wady tkwiącej w towarze, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dokonania naprawy.
Gwarancja obejmuje wady fizyczne tkwiące w sprzedanej rzeczy, zmniejszające wartość użytkową i estetyczną przedmiotu, czyli obejmuje błędy w szyciu, wykryte defekty w materiale, sprucie czy pęknięcie szwów. Gwarancja nie obejmuje wady powstałej z winy Klienta.
W przypadku stwierdzenia wady reklamację należy składać w formie pisemnej, przedstawiając powód i własne roszczenia w tej sprawie. Towar reklamowany należy przesłać pod adres: Firma Krawiecka FINEZJA 94-247 Łódź ul. Solec 24/26 wraz z formularzem reklamacyjnym oraz kopią dowodu zakupu. Aby przyspieszyć rozwiązanie sytuacji proszę powiadomić Sklep internetowy o reklamacji mailem lub telefonicznie. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
W przypadku gdy towar okazał się niezgodny z umową Klient jest zobowiązany poinformować o tym Sklep przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia wady i jednego roku od momentu zakupu. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy Klient o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
Bezpieczeństwo danych osobowych
Sklep internetowy jest administratorem danych osobowych Klienta.
Sklep internetowy gromadzi następujące dane osobowe Klienta:
Imię
Nazwisko
Nazwa firmy
Adres
Numer Telefonu
Data urodzenia
W celu ochrony danych osobowych Klienta, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży oraz umowy świadczenia usług drogą elektroniczną.
Dane osobowe Klienta podane podczas zawierania umowy sprzedaży lub zakładania konta w Sklepie internetowym są przetwarzane na podstawie art. 23 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182) tj. w celu realizacji umowy.
Dane osobowe Klienta nie są udostępniane podmiotom trzecim.
Sklep internetowy, wyłącznie w celu realizacji umowy, może powierzyć przetwarzanie danych osobowych podmiotom trzecim (w szczególności: dostawcom usług pocztowych, firmom kurierskim, dostawcom usług hostingowych).
Newsletter mogący zawierać informację handlową w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422) może być wysyłany do Klienta na podstawie jego odrębnej zgody. Zgoda ta może być w każdym czasie wycofana.
Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
W przypadku niezadowolenia z towaru lub obsługi, Klienta ma prawo do wniesienia skargi do Sklepu internetowego korzystając z dostępnych środków kontaktu.
Spory powstałe między Klientem a Sklepem internetowym zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sklepu internetowego.